Fronda modli się o zdrowie Nergala. „Choroba może być początkiem jego nawrócenia” :O


Nergal

„Blackmetalowy Behemoth odwołał swoje najbliższe występy, gdyż jego wokalista jest poważnie chory. Potrzebuje naszej modlitwy” pisze Stefan Sękowski na stronie prawicowego portalu Fronda o Adamie „Nergalu” Darskim.

Nergal wydaje się być ostatnią osobą, której zdrowie może leżeć na sercu prawicowym publicystom. „Znany jest przede wszystkim ze względu na swoje radykalnie antychrześcijańskie wystąpienia. Kilkakrotnie podarł na scenie Pismo Święte, regularnie obraża w swoich wystąpieniach Jezusa Chrystusa i jego wyznawców. Także muzyka, którą tworzy, zawiera treści wrogie wobec Boga i jego wyznawców” – czytamy na stronie Frondy.

„Tragedia satanistycznego muzyka”
Muzyk kilka dni temu trafił do szpitala. Jego stan określa się jako „poważny”, pojawiają się doniesienia, że może być chory na białaczkę. Niespodziewanie nad dramatem Nergala pochyliła się z troską prawicowa Fronda: „satanistyczny muzyk przeżywa prawdziwą tragedię” – pisze i pyta retorycznie „Czy jest nadzieja dla Nergala?”.

Nadzieja taka może istnieć – Sękowski przytacza przykłady kilku muzyków rockowych, których choroba przybliżyła do Boga – to Robert „Litza” Friedrich, Dave Mustaine i Alice Cooper.
– Gdy przebywałem w szpitalu, moi bracia pocieszali mnie, że Pan Bóg nigdy nie życzy niczego złego grzesznikowi – przekonuje we Frondzie Friedrich.

zrodlo: http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103092,8236689,Fronda_modli_sie_o_zdrowie_Nergala___Choroba_moze.html

Pamietam pogrzeb Stanislawa Lema – jednego z piekniejszych umyslow naszego kraju, ktory za zycia wyraznie zaznaczyl, ze jego pogrzeb ma byc swiecki i zadnych modlow… nie przeszkodzilo to kilku dominikanom nad jego grobem zmowic kilka zdrowasiek.
Wychodzenie przed szereg – zwlaszcza dla poklasku brzmi falszywie i obludnie, jesli ktos chce modlitwy – prosi o nia. Inna sprawa, ze Nergal nigdy nie powiedzial, ze jest satanista.

Autor: satanizm

Satanista intelektualny

7 thoughts on “Fronda modli się o zdrowie Nergala. „Choroba może być początkiem jego nawrócenia” :O”

  1. I od samego Nergala :)

    Nigdy bym nie przypuszczał, ze moja choroba może się stać dla pewnych osób pretekstem do prowadzenia swojej własnej krucjaty. Głosy o tym, że moja obecna sytuacja może mnie rzekomo zbliżyć do Boga, sprawić, że odrzucę swoje ideały i ugnę kark przed jedynym słusznym w tym kraju światopoglądem, nie tylko zaskoczyły mnie, ale i przeraziły. To typowy przykład cynicznego wykorzystywania cudzego nieszczęścia dla zbijania dodatkowego kapitału dla swoich własnych poglądów. Zachorował, na pewno nawróci się, odkryje, ze religia chrześcijańska, z którą tak zajadle walczy, stanie się mu bliska Stop! Dlaczego choroba miałaby w jakikolwiek sposób zmienić moją optykę? Owszem, to dla mnie trudny czas i trudno mi uniknąć myśli o tym, co ostateczne, ale pomysł, że pod wpływem cierpienia zmienię moje poglądy, priorytety i wartości brzmi tak, jakby ktoś uznał, że nie moje ciało, a moja głowa była zaatakowana przez chorobę. (…) Dlatego też tym wszystkim, którzy w mojej chorobie wietrzą szanse dla złamania moich wartości, a więc i mnie samego, odpowiadam po raz pierwszy i ostatni i wyjątkowo krótko: po moim trupie!

  2. – Wciąż ze szpitalnego łóżka, ale w już naprawdę niezłej kondycji piszę, żeby poinformować was o moim stanie zdrowia i dalszych etapach leczenia – czytamy w notce od wokalisty. – W chwili obecnej jestem po czwartej, ostatniej chemii i ponad trzymiesięcznym pobycie w szpitalu. Całą terapię przeszedłem jak burza choć nie obyło się bez kilku poważnych „dołków”. Tym samym zamykam etap leczenia farmakologicznego i niedługo rozpoczynam naświetlania, następnie zaś czeka mnie przeszczep szpiku. Tak, tak, mamy dawcę! Po wielomiesięcznych poszukiwaniach, fundacja znalazła osobę, której genotyp jest identyczny z moim. Byłoby trudno to osiągnąć gdyby nie wsparcie ogromnej liczby osób. Przede wszystkim muszę wyrazić swój wielki podziw dla mojej cudownej i oddanej narzeczonej, Dorotki. Nie zważając na przeciwności losu, komentarze opinii publicznej, niejednokrotnie małe i żałosne, stawała na głowie żeby pomoc mi i wielu innym ludziom. Twoja pomoc jest nieoceniona. Dziękuję Ci i kocham Cię. Głębokie ukłony w kierunku fundacji DKMS za profesjonalizm i oddanie sprawie! W imieniu swoim i wszystkich chorych pragnę podziękować każdemu, kto zarejestrował się w banku szpiku, niezależnie od miejsca pochodzenia, koloru skóry czy wyznania. Na całym świecie odbywały się charytatywne koncerty, ludzie z branży, zespoły i przede wszystkim fani zaangażowali się w akcję z totalnym oddaniem. Jesteście wielcy! Dzięki któremuś z was możliwy jest mój przeszczep, ale pamiętajcie, że swoją postawą możecie uratować wielu innych potrzebujących dlatego apeluję: nie przestawajcie! Marsz ku zwycięstwu trwa! Rogi w górę!

    zrodlo: http://muzyka.onet.pl/10175,2232773,newsy.html

  3. Nawet zatwardziali ateiści w obliczu śmierci wypowiadają: „O Boże”. Nergal nie jest twardzielem. To komercyjny pozer, który imponuje pajacom wierzącym w babę – jagę. Szczere życzenia powrotu do zdrowia – i na ziemię.

  4. Nikt Katolikom nie zabroni modlić się o nawrócenie Darskiego, czy innych…Nawet sam Szatan. Więc życze szybkiego powrotu … na łono Kościoła Katolickiego.

Skomentuj

