Krzyżem w dewelopera, czyli protest w Poznaniu


krzyz na boisku w szponach szatana :)

Kilkumetrowy krzyż z napisem: „Krzyżu Święty wyrwij ze szponów szatana nasze boisko sportowe” stanął na os. Tysiąclecia. – Ludzie wyciągają wnioski z zachowania polityków – komentuje socjolog Rafał Drozdowski

Krzyż zamówił w warsztacie osiedlowy radny Ryszard Musielak. Ile zapłacił? Nie powie. – Chciałem ustawić go w sobotę po godz. 20, bo wtedy wszyscy na osiedlu oglądają telewizję. Ale strasznie padało, udało mi się tylko wykopać dziurę. Postawiłem go więc w niedzielę, po 6 rano. Tylko wtedy jest tu spokój, nie zwracałem na siebie uwagi.

Radny: To jest mój krzyk rozpaczy

Radny mieszka na ratajskim os. Tysiąclecia. Przed oknami jego bloku firma deweloperska Dom-Eko chce wybudować pięciopiętrowy budynek. Ale Musielak wolałby boisko. Pisał w tej sprawie do sądu i spółdzielni mieszkaniowej. Teraz zaostrzył protest. – To jest mój krzyk rozpaczy – mówi. Zapewnia, że nie inspirował się krzyżem przed Pałacem Prezydenckim w Warszawie. – Jako radny osiedlowy zrobiłem wszystko, co mogłem, by powstrzymać zakusy inwestorów. Kiedy sądy nie pomagają, to może krzyż pomoże – tłumaczy. I przeprasza wszystkich, których uraził.

Anna, studentka wynajmująca mieszkanie w pobliskim bloku: – Krzyż jak krzyż. Tylko teraz jakoś głupio wyprowadzać tutaj psa na spacer.

zrodlo: http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8189237,Krzyzem_w_dewelopera__czyli_protest_na_Ratajach.html

Autor: satanizm

Satanista intelektualny

Skomentuj

